همیشه چنین بوده که شیطانیان در صدد بوده و هستند که رحمانیان را در نجاست انداخته و آنها را مانند خود به تباهی کشانده و شیطانی کنند و لحظه ای هم از توطئه چینی برای رسیدن به هدفشان آرام ننشسته اند و هر روز توطئه و نیرنگی جدید با رنگ و شکلی متفاوت بر پا می کنند تا شاید به نتیجه مطلوبشان برسند. و اگر رحمانیان در این زمینه غفلت کنند بدون شک در دام آنها افتاده و به تباهی کشیده خواهند شد.
صرف نظر از اینکه هر نوع حرامی به نوعی، نجاست معنوی هم محسوب می شود اما شیطانیان این را به خوبی فهمیده اند که نجاست ظاهری به تنهایی چقدر می تواند جذب انرژی و امواج منفی نماید و دفع انرژی و امواج مثبت نماید تا جایی که به روشنی می بینیم که جادوگران و شیطان پرستان با استفاده از نجاسات، دست به چه کارهای پلیدی که نمی زنند. لذا به هر طریقی تلاش می کنند که رحمانیان را با نجاسات همراه کنند. به همین منظور نجاسات را به انحاء مختلف و در پنهان و به اسمهای مختلف وارد زندگی دیگران کرده و می کنند. گاهی به اسم روغن مرغوب، روغن خوک را وارد شکلاتها کرده و وارد کشور می کردند. گاهی به اسم گوشت و فراورده های گوشتی، گوشتهای حرام و میته را وارد غذاهای صنعتی و سوسیس و کالباس کرده و به خورد مردم می دادند. گاهی به اسم چاشنی و طعم دهنده در غذاهای صنعتی و کارخانه ای، نجاسات را وارد کنسروها و غذاهای بسته بندی شده می کردند. گاهی پوست ها و پشم های تهیه شده از حیوانات حرام گوشت یا حیوانات میته و ذبح غیر شرعی را وارد البسه می کردند و مردم لباس نجس می پوشیدند و هزار و یک نیرنگ که گاهی بعضی از توطئه های آنها به یاری خدا و هشیاری عده ای دلسوز برملا می شد و گاهی هم متأسفانه تاکنون پنهان مانده و کسی به آنها توجهی ندارد. یکی از این توطئه ها وارد کردن الکل به اسم ضد عفونی کننده در همه چیز است. امروزه می بینیم که از مواد شوینده گرفته تا عطرها، ضد عفونی کننده ها، مواد آرایشی، مواد بهداشتی، پاک کننده ها، داروهای خوراکی و غیر خوراکی، ترکیبات الیاف شیمیایی و در بیشتر چیزهایی که با زندگی مردم ارتباط مستقیم و تنگاتنگی دارد الکل را وارد کرده اند و این در حالی است که غیر از الکل مواد دیگری هم هست که بعضاً در مورد خودشان بهتر و با صرفه تر از الکل هستند. به عنوان نمونه می توان به ادکلن هایی می توان اشاره کرد که در آنها به اسم منتشر کننده بو از الکل استفاده می کردند در حالی که از مواد دیگری می توانستند استفاده کنند اما پس از هشیاری برخی از کسانی که بیدار بودند و مقابله با این توطئه، شرکتهای سازنده ادکلن مجبور شدند موضع خود را عوض کرده و از مواد دیگری به غیر از الکل در ادکلن ها استفاده کنند. حتی گاهی برای رد گم کنی نام الکل را در ترکیبات تولیدی بر روی محصول نمی نویسند و یا با نام علمی آزمایشگاهی آن می نویسند که کسی متوجه نشود که در این محصول ها الکل به کار رفته است اما در هر حال این توطئه ای است که باید به شدت مورد پیگیری قرار گیرد و نه تنها الکل بلکه بسیاری از چیزهای دیگری که با پنهان کاری و فریبکاری قصد وارد کردن در زندگی مردم را دارند باید جلوگیری کنیم. هر چند که استفاده الکل در محل خود و در جاهای دیگر اشکالی ندارد بلکه مفید هم هست اما هر چیز باید در محل خود مورد استفاده قرار گیرد و استفاده آن به طوری که در امور دینی لطمه وارد کند صحیح نمی باشد. چندی پیش با شروع نهضت احیاء طب سنتی عده ای متوجه شدند که در تغذیه ما چه خیانتهایی که نکرده اند و مافیای مواد غذایی چه توطئه هایی که نچیده اند و ما متأسفانه سالهای سال در خواب غفلت به سر برده ایم. شیاطین به روشهای مختلف سعی در حرامخوار کردن مردم دارند اول اینکه حرامهایی مثل گوشت خوک را وارد غذاها می کنند. اگر نشد حرامهایی مثل گوشت میته یا حیوانات حلال گوشتی که ذبح شرعی نشده باشند وارد غذاها می کنند. اگر نشد در افزودنی های غذایی مثل چاشنی ها و طعم دهنده ها حرام را وارد غذاها می کنند. اگر این هم نشد باز هم دست بردار نیستند و غذاها یا افزودنی های غذاها را متنجس می کنند یعنی مثلا با دستان متنجس یا ظروف متنجس غذاها را آماده می کنند مثلا چند سال پیش شاهد بودیم که در تهیه نوشابه های به اصطلاح غیر الکلی از ریلهای نجس تولید نوشابه های الکلی و ظروف متنجس استفاده می شد. در هر حال چه خوب است که به ورود نجاسات در زندگی مسلمین به اسم های فریبنده نیز دقت و توجه شود که اگر به این مسأله توجه نشود مشکلات بسیاری را متحمل خواهیم شد. لذا گاهی می بینیم کسی از روی صدق نیت برای عبادتی مثل نماز زحمات زیادی را متحمل می شود تا از نماز بهره کافی را برده و از امواج مثبت آن بهره ور گردد اما می بینیم با تمام زحماتی که می کشد و مقدماتی که فراهم می کند به دلیل اینکه مثلاً از ادکلن الکلی استفاده کرده به جای گرفتن امواج مثبت و رسیدن به آرامش روحی و فکری، دچار امواج منفی و پریشانی روح و تشویش افکار می شود و این مشکل را به پای نماز می گذارد در حالی که این مشکل از همراه داشتن نجاست به وجود آمده که در آن دقت نشده و به جای نتیجه مثبت، نتیجه منفی به دنبال داشته است.
روی هم رفته غفلت از این مسأله به ظاهر کوچک اما به واقع بسیار مهم نتایج بسیار بدی را به دنبال خواهد داشت و هشیاری ما را در این زمینه می طلبد.
[ سه شنبه 95/1/17 ] [ 5:19 عصر ] [ فتیان ]